Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 23:38   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiller du kort?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg leste ikke hele innlegget ditt før jeg svarte, og krysset av på "Som regel ikke, da må det være unntakstilstand". Og da mener jeg å måtte spille med barn f. eks. Å spille med voksne kunne ikke falle meg inn, jeg syns det er det kjedeligste i hele verden. Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting som er kjedeligere ennå spille kort.

Signerer Glitter jeg.

Dessverre er jeg omgitt av kortspillere - både i min egen familie, og i enda større grad, i svigerfamilien. Hver eneste påske bruker jeg masse tid og energi på å pønske ut nye måter å vri meg unna kortspill på. Aldri er vel en bunke utleste ukeblader mer interessante enn da kortstokken kommer på bordet.

Jeg tar faktisk mye heller oppvasken, og det sier en del, på hytta til foreldrene mine må man bære vann lange veier, og koke opp, og styre med en liten balje og greier.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat