Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-19, 13:35   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ludvigsen-saken har startet

Fra Nrks direkterapportering:

"11:53 Sier han ikke har misbrukt stilling Dommer spør om det tiltalen går ut på, nemlig misbruk av tillit, stilling og maktposisjon. – Det er usannsynlig slik jeg husker og tenker at jeg skal ha truet med det. De fikk opplæring om norske forhold. At de skulle tro at jeg hadde sånn makt, eller at jeg skal ha fremstilt det slik, stemmer ikke for meg."

Hvis man aldri har truet noen til å miste opphold og lignende ting, og vet at man aldri har gjort det, bruker man slike ord og vendinger? - Usannsynlig slik jeg husker og tenker at jeg skal ha truet med det, eller stemmer ikke for meg?

Hvis jeg vet med meg selv at jeg ikke har truet noen (og det er ganske sjelden jeg gjør) vet jeg jo 100% at jeg ikke har truet noen. Jeg bruker ikke ord som usannsynlig slik jeg husker og stemmer ikke for meg..