Sv: Silikonpupper?
Akkurat det har vi faktisk diskutert litt i heimen i det siste. Jeg har jo hatt diiiiigre, naturlige pupper en god stund, noe jeg ikke har likt, men som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg trodde at maen likte dem. Noe han sa fordi han trodde jeg ville høre det... Komplisert. Anyway, det kom jo fram at han også likte mindre pupper bedre, så da tok det ikke så mange dagene før jeg bestilte reduksjon kan man si....
Men som sagt, pupper har vi diskutert, og min kjære sier at han ikke har snakket med en eneste mann som sier at han synes at silikon (og da snakker vi sånne digre oppblåste, ikke dem med vrengte bukselommer som får seg en b-cup) er fint. Og at han ikke kan begripe at mennesker med normale pupper legger inn silikon.
Jeg kan forstå at hvis man er flat som en mann, eller har pupper som vrengte bukselommer, at man da legger inn litt , og det tror jeg faktisk jeg hadde gjort selv om jeg hadde vært i den situasjonen. Men derfra til å blåse dem opp....?
Kirurgen som reduserte mine fortalte at han dagen før hadde hatt en pasient med ok bryster, som ville legge inn 500 gr i hver. Han hadde klart å forhandle det ned i 450. Men selv det må jo være alt for mye. Jeg fjernet jo 300 og 400 gram fra mine, og da gikk jeg fra F til C-cup....
Og hvis noen vurderer å legge inn masse sillikon ta det fra en med erfaring: Det er ikke godt med store bryst, det er ikke fint med store bryst, og det er fullstendig upraktisk når man skal kjøpe undertøy og klær .
Og bare for å ha sagt det: Jeg VET det finnes menn som liker store bryst, men de liker dem som er naturlig store, ikke silikon .