Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-19, 21:37   #8
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er det mest behov for brukte barneklær?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Neida, det er ikke no galt med det. Hender jeg sier det selv. Bare sjelden det faktisk heter det, derav anførselstegna. Som oftest snakk om akuttinstitusjoner, langtidsinstitusjoner osv. i faktiske navn.

Ok, skjønner.

Sitat:

Men alle jeg kjenner til er opptatt av at ungene skal få nytt tøy, er noe med å unngå stigmatisering, utenforskap osv. De fleste akuttinstitusjonene har et lite lager til bruk når det plutselig står noen på døra en søndag kveld, men det er svært begrenset (vi bruker å prøve å få tatt med det nødvendigste hjemmefra).

En god del av det jeg har ser ubrukt/tilnærmet ubrukt ut (noe er det også, men det er ikke så mye) det er litt derfor jeg har lyst til å gi det bort til noen som trenger det også. Så de ikke skal måtte bruke bare tydelig brukt tøy. Men helt nytt er kanskje noe annet uansett.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat