Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-19, 23:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lagringsplass på iCloud

Har 5 GB gratis lagringsplass på iCloud. Har de siste månedene stadig fått varsler om at det snart er fullt. Jeg kan ikke fatte det. «Kjøp ekstra for 10 kr/måneden», sier folk, og joda, men jeg føler jeg har nesten ingenting på telefonen, så hvordan i alle dager kan det være fullt?

Jeg har kun kontakter, notater og bilder på iCloud. Ingen apper eller noe annet. Jeg har kanskje sånn ca 30 kontakter, 17 notater, 178 bilder og 7 videoer. Videoene er små opptak som varer noen få sekunder.

Høres ikke dette rart ut?

I kveld har jeg slettet flere videoer og bilder, og nå har jeg 4,7 GB på iCloud.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat