Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-19, 09:19   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Jeg skal være hjemme i år. Litt fordi jeg har fått baksmell på skatten, og derfor ikke har råd til de store greiene. Men mest fordi jeg elsker å være hjemme, jeg har ikke noe behov for å reise bort hvert år. Ungene kommer seg bort fordi de skal til faren sin, men også de hadde syns det var helt greit å være hjemme, de syns det er godt å bare slappe av og ikke gjøre så mye når det er ferie.

Og jo, det er mange som kommenterer det, og syns synd i meg, og som ikke forstår at jeg velger det selv. Vi kunne kjørt og besøkt venner, jeg hadde klart å skrape sammen penger nok til litt camping, men jeg har ikke lyst, jeg har lyst til å være hjemme.