Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-19, 16:46   #103
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er veldig stor forskjell på forlange og forvente, og det er helt ok å forvente. Feks ønsker jeg meg ski i julegave. Jeg blir ikke lei meg eller skuffet om jeg ikke får det. Jeg forventer at jeg får julegave av mannen. Jeg blir lei meg og skuffet om jeg ikke får det.

Å forvente å få en julegave er jo noe helt annet enn å forvente andres tid og energi. I alle fall om dere pleier kjøpe julegaver til hverandre.

Dersom man har en avtale om fast barnevakt hver tirsdag, så forventer man jo det all den tid det er planlagt og avtalt. Men å forvente barnevakt når en vil, det synes jeg er storforlangende. Man kan ønske og håpe at det passer for den man spør, men ikke forvente det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat