Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-19, 13:42   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Beste reiserute til Barbados

Jeg har endelig, etter ca. 10 år med skal, skal ikke, bestemt meg for å bruke noe av mine oppsparte midler på en reise til Barbados for å besøke ei venninne som har bodd der i over 20 år nå. Helt alene. Til Barbados!

Jeg legger opp til 7-9 dager der nede, avhengig av hva som lønner seg reiserutemessig, og planlegger å reise en eller annen gang i februar. Jeg skal bo hos min venninne.

Billigste pris jeg har søkt meg frem til selv på Momondo er 5700,- tur/retur (kun fly). Reisetid 15-17 timer, med 1-2 mellomlandinger. Jeg tenker at jeg kan legge på inntil tusenlappen for å reise fra Torp (myyye enklere for meg), og vil helst slippe unna med maks en mellomlanding.

Så - hva blir beste (billig og smidig) reiserute for meg i februar?

Har jeg sagt at jeg gleder meg?