Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-19, 09:10   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?

I det tilfellet som var case her så hadde jeg selvsagt sendt en mail og sagt fra og forventet returetikett.

Sånn i det daglige, jeg har gått inn igjen og betalt noe lillemor hadde holdt, hun satt i vogn og jeg glemte det i kassa. Jeg har sagt fra om at "det var tre av den" om jeg ser at de slår inn to, men i og med at jeg har 1-2-3 unger med meg på butikken og den yngste er opptatt av å klare å klatre opp og "ta mot varene" så er det ikke å følge med på at de slår inn rett som er fokuset mitt... Kvitteringen er så som så om jeg tar med, og studerer den ikke med mindre jeg stusser på summen. Og jeg hadde nok ikke dradd hjem om jeg kom hjem og oppdaget at jeg hadde fått 2 agurker for prisen av 1. Dog er det lite trolig at jeg hadde oppdaget at bare en var slått inn. Det har vel ikek skjedd enda, så mulig jeg hadde dradd tilbake, vet ikke. 5 ganger så dyr lego hadde jeg dog sagt fra om ja, det hadde jeg jo oppdaget.