Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-19, 09:21   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg håndterer store mengder kontanter i min jobb, og det er kjempekjedelig når det er uoverensstemmelser i oppgjøret. Ikke noe jeg holder hver enkelt ansvarlig for, men det tar fokus fra andre ting jeg hellet vil drive på med.

Feil som går i kunders favør blir jeg glad og overrasket hvis de sier fra om, feil som går i kunders disfavør er utrolig kjipt - og når vi oppdager det gjør vi det vi kan for å fikse. I min bransje sitter vi jo på kontaktinfo m.m. som gir mulighet til å betale tilbake/bytte.

Jeg sier alltid fra selv.

Av ren nysgjerrighet, Billa: hva gjør dere hvis dere oppdager feil i favør av kunde, hvis beløpet er av litt størrelse. Kontakter dere kunden og ber om at feilen rettes opp? Jeg tenker type: «i dag betalte du bare 100 for en vare til 1000. Kunne du tenke deg å betale restbeløpet?» Som du sier: dere har jo gode kundedata og har vel mulighet til å se hvor slike feil har oppstått, og kan i teorien ta kontakt. I motsetning til Rema eller H&M.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat