Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-19, 17:24   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.094
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Av ren nysgjerrighet, Billa: hva gjør dere hvis dere oppdager feil i favør av kunde, hvis beløpet er av litt størrelse. Kontakter dere kunden og ber om at feilen rettes opp? Jeg tenker type: «i dag betalte du bare 100 for en vare til 1000. Kunne du tenke deg å betale restbeløpet?» Som du sier: dere har jo gode kundedata og har vel mulighet til å se hvor slike feil har oppstått, og kan i teorien ta kontakt. I motsetning til Rema eller H&M.

Normalt kontakter vi ikke direkte, men legger kanskje inn en beskjed til neste gang kunden er innom. Det gjelder jo loggført reseptmedisin. Annet tar vi som tap - og det skjer jo av og til.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat