Sv: Hvor ærlig er du når butikken gjør feil?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Av ren nysgjerrighet, Billa: hva gjør dere hvis dere oppdager feil i favør av kunde, hvis beløpet er av litt størrelse. Kontakter dere kunden og ber om at feilen rettes opp? Jeg tenker type: «i dag betalte du bare 100 for en vare til 1000. Kunne du tenke deg å betale restbeløpet?» Som du sier: dere har jo gode kundedata og har vel mulighet til å se hvor slike feil har oppstått, og kan i teorien ta kontakt. I motsetning til Rema eller H&M.
Normalt kontakter vi ikke direkte, men legger kanskje inn en beskjed til neste gang kunden er innom. Det gjelder jo loggført reseptmedisin. Annet tar vi som tap - og det skjer jo av og til.
__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
|