Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-07, 09:09   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film

Ingen tvil - det er scenen fra en film jeg så da jeg var 12-13 år, tror den heter "Dagen etter" eller noe sånt. Den handler om et atomangrep og hvordan en del mennesker vi blir kjent med i filmen opplever det.

I scenen jeg tenker på er det en gammel mann som har funnet ly i et utbombet hus, familien som bor i huset vil jage ham vekk men han ber tynt om å få bli og rekker en appelsin dekket av støv (atomstøv) mot dem. Ingen har noe særlig mat og han vil gi bort appelsinen sin for å få bli der.

Scenen må ha gjort et voldsomt inntrykk på meg for jeg husker alle detaljer og griner fortsatt når jeg tenker på den :sipper:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat