Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-19, 11:06   #190
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Når det ikke går ann å laste opp et pdf vedlegg i et elektronisk skjema jeg må sende inn. Og det står bare "påkrevd verdi" og feil ved opplasting, men det står ikke hva som er feil. Ikke er vedlegget stort og det står at det skal være pdf. Ingenting funker. Og jeg får ikke sendt inn skjema uten at dette vedlegget ligger ved.

På chat med skatteetaten så får jeg beskjed om at hun på chat ikke kan hjelpe meg, men ble henvist til å sende inn skjema separat som eget vedlegg. Men jeg for jo da ikke sendt inn det andre skjemaet uten dette vedlegget. Også sier hun på chat at jeg skal ringe isteden, men når en kommer gjennom menyen til riktig sted, så får en bare beskjed om at "vi har stor trafikk så vennligst ring tilbake senere". Blir ikke satt i noe kø engang. Bare brutt.

Elisabet er ikke aktiv