Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 07:02   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

#liveterbestute (og jeg vet ikke hvorfor det irriterer så mye, men det er liksom så klisje). Altså: jeg liker å være ute og på tur, men... litt usikker på om de faktisk mener at livet er best ute. Ikke støtt, i alle fall.

Jeg bruker ikke hæsjtægliveterbestute, men livet er best ute. Jeg har det betraktelig bedre mentalt når jeg er ute enn inne, og det er helt uavhengig av vær og temperatur, men forutsatt riktig påkledning. Jeg må innrømme at jeg blir overrasket (men ikke indignert) over at dette irriterer noen.

Jeg irriterer meg egentlig ikke over noen ting. Jeg kan forstå at statuser av typen "Nå er jeg lei! Dette må gå bra!" er irriterende, men selv tenker jeg bare "Jaja, da angår det ikke meg da." og så glemmer jeg det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat