Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 07:06   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Jeg irriterer meg over kjedeinnlegg generelt, men særlig de som ender med "hvis du er enig (i noe det ikke er mulig å være uenig i, som at mobbing ikke er greit eller at kreft er en grusom sykdom), kopier teksten og lim den inn i på veggen din. Eller enda verre "jeg vet at bare 10 prosent av mine venner tør/bryr seg nok til å poste dette innlegget". Og oppfordring om å sette et hjerte, et bær, en bokstav eller hva det måtte være, for å støtte kampen mot brystkreft o.l. Gi penger for svarte ikke hjerter på fb.

Og alle disse meldingene om at du må skrive ett eller annet for at ikke facebook skal få rettighetene til bildene dine, skjule innlegg fra noen av vennene dine, eller få pc-en til å eksplodere og sette fyr på huset ditt e.l.

Sist redigert av My : 27-08-19 kl 08:59.
My er ikke aktiv   Svar med sitat