Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-19, 08:58   #71
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?

Det er sikkert brudd på ytringsfriheten å ikke la dem få lov, og rektor burde sikkert ikke nektet.

Når det er sagt: Jeg reagerer VELDIG på at Unge Venstre (og noen av de andre ungdomspartiene) bruker en vanskelig og komplisert sak med mange ofre og lite som er "gøyalt" som valgflesk, spesielt rettet mot ungdommer. Jeg hopper litt fra bein til bein på spørsmålet om legalisering - det kan godt hende det er det miste av flere onder, og den politikken vi har nå fungerer i hvert fall IKKE - men å drive med den typen forherligelse av rus, rettet mot UNGDOMMER, stort sett under 18, det syns jeg er veldig ugreit. For en rektor som helt sikkert står midt oppi flere saker med unge som sklir ut av skolesystem og livet generelt pga rus, så må det være voldsomt frustrerende å se på.

Eldste reagerte veldig på ungdomspartiene de hadde på debatt på skolen hans. Det var legalisering - legalisering - legalisering, "som om de tror det er DET vi er opptatt av?!". Det er en for vanskelig sak til at den passer som valgflesk og gøyale plakater.