Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 09:50   #80
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er sånn jeg ønsker meg det. Men det er et par av foreldrene som mener at det blir urettferdig at noen ikke deltar, og dermed roper høyt om det.

Sånne må bare parkeres fullstendig med god argumentasjon om fellesskap og grarisprinsipp. Igjen og igjen og igjen. Min skrekk er at det legges opp til massevis med dugnad for å finansiere noe voldsomme greier. Jeg er ikke redd for at alle ikke bidrar (og alle kan jo sikkert bidra med noe til gruppa uansett - selv om det ikke handler om dugnadene) - men jeg er redd for at det blir tidkrevende og masete. Selv for oss som HAR kapasitet. Jeg ønsker meg lavterskel og noe som kan finansieres med loddsalg eller frivillig inngangsbillett eller noe sånt. Tur vil jo ALLTID koste noe, så litt må inn i felleskassa.