Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-19, 12:03   #81
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rektor forbyr strikking

Jeg tegner i møter. Masse. Det gjør at jeg holder fokus på det som sies og at jeg klarer å følge med. Det er kun de som sitter helt nær meg som ser at jeg ikke bare noterer, men tegner også. Jeg antar at for rutinerte strikker, så funker strikking litt på samme måten.

Men - jeg synes at strikking er litt annerledes, likevel. Man beveger seg mer - og man må legge fra seg strikketøyet hvis man skal notere noe.

Og forøvrig synes jeg at det er en uting at det ikke legges til rette for spisepause i løpet av en lang arbeidsdag.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat