Tråd: Nord-Korea
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 14:34   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nord Korea

Jeg syns det måtte vært langt mer legitimt å ta NK enn Irak. For det første så MÅ det jo være lettere, både militært og ikke minst etterpå. De har jo slett ikke de tikkende bombene at religionskonflikter som Irak hadde. Bare en sultende og desperat befolkning som riktig nok er hjernevasket, men som antagelig vil bli relativt kjapt omvendt om noen gir dem noe å spise...

Det er ille at et land med gode ressurser får sløse dem bort, og får la halvparten av befolkningen lide så stor nød som i NK. Mye mye mye verre enn i Irak.

Men USA har verken vilje eller kapasitet til å "ta dem" nå. Så da lurer jeg jommen på hva som kommer til og skje, og er glad jeg ikke bor i verken nord- eller sør-korea...