Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-19, 15:50   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å runde opp når man vippser, hva er kutyme?

Var inne og sjekket vippsen nå. Guri malla, det er nesten bare til ungene, og det er sjelden noen som vippser meg!

Men jeg ser jeg har fått nøyaktige summer av de fleste. Flere venninner har vippset meg 580 kr for konsertbilletter jeg har lagt ut. Jeg ville gjort det samme. Men jeg fikk 500 av ei venninne som spesifikt ba meg kjøre på Ikea og kjøpe noe for henne. Mener det kostet ca 450, husker ikke helt. Det synes jeg er greit, det var faktisk nokså styrete for meg. Jeg ville nok gjort det samme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat