Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 10:29   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Washington DC for en helg

Vi var der i sommer. Vi hadde sånn hop-on hop-off busstur, men litt usikker på om jeg anbefaler det. Den om kvelden var veldig bra (monuments by moonlights eller noe sånt). Og turen til Arlington. I selve sentrum endte vi opp med å ta rutebuss i stedet, det var gratis.

Air and Space museet var så overfylt av mennesker at jeg ikke syns jeg fikk noe ut av det, men det er kanskje annerledes når det ikke er midt på sommeren/turistsesong.

Jeg syns American History var litt kjedelig, Natural History var mye bedre. Og Smithsonian castle. Post-museet var faktisk veldig bra syns jeg

De hadde guidet sykkeltur, vi droppa det fordi det var så mye folk og sykt varmt, men tipper det er veldig fint om høsten. Jeg hadde også veldig lyst å dra på båttur på Potomac, men vi rakk det ikke. Tror kanskje det gikk båt til Georgetown?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat