Tråd: Soffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 08:00   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soffe

Skravletråd her i forumet er jeg veldig for! Bloggen glemmer jeg og jeg synes den er upraktisk til formålet.

Ligger i senga og drømmer om en tekopp. Men da må jeg stå opp og det er kaldt...

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Morgen! Jeg er oppe og gråter bare bittelitt, siden jeg hoster så mye at jeg vekker meg selv.

Sånn hoste hadde jeg også, og det er virkelig utrolig slitsomt. For meg varte det i tre uker og jeg trodde det skulle bli livsvarig.

God bedring!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Juhu. Jeg har 13-åring i dag og er snart på vei ut av senga for å overlevere gave og bursdagssang.

Gratulererer med 13-åring!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat