Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-19, 21:13   #12
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.805
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å diskutere?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Nei, ikke IRL og særlig ikke på FP. Det hender rett som det er jeg har lyst til å hive meg frampå på enkelte tema her inne, men jeg avstår som regel. Hvorfor? Jeg er vel rett og slett redd for enten å bryte noen uskrevne regler jeg ikke har fått med meg, å bli glefset til, avsløre meg selv som en idiot eller bli ignorert. Selvmotsigende, I know...

IRL er jeg ikke redd for å diskutere på jobb om det trengs, men ellers oppsøker jeg det ikke, med mindre jeg er helt trygg på at jeg kan emnet som diskuteres.

Jeg slenger med bare med Anikka, hun sier det akkurat som jeg føler det. Jeg er dessuten ganske dårlig på å diskutere for jeg klarer av en eller annen grunn ofte å se at motparten og kan ha gode argumenter...

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat