Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-19, 21:52   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å diskutere?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, ikke noe særlig. Jeg gidder rett og slett ikke diskutere lenger, så sant det ikke er saker som er veldig viktig for meg. Eller der andre er helt på trynet i sine uttalelser.

Jeg diskuterer litt på FP, men da oppsøker jeg jo diskusjonen. Stadig oftere, både på FP og ellers, trekker jeg på skuldrene og tenker whatever.

Dette er meg på nettfora, å diskutere med mennesker jeg ikke kjenner bakgrunnen til, tanker og følelser der og da, lese ord i en diskusjon med mennesker du ikke kjenner, vet hvilken sinnsstemning personen er i, finner jeg ofte vanskelig. Jeg liker ikke å tråkke folk på tærne, jeg liker ikke å såre folk. Så jeg er forsiktig der. Jeg skal brenne rimelig greit for en sak om jeg kaster meg ut i en diskusjon.

Men i mitt RL tar jeg veldig gjerne en diskusjon. Jeg er en del på middager hvor det er greit å ha litt allmenn kunnskap om hva som rører seg i verden og jeg diskuterer gjerne om jeg mener jeg har noe å bidra med, og lytter gjerne til en diskusjon om jeg føler jeg kan tilegne meg ny kunnskap.

Babyer, bleier og barneoppdragelse er jeg "ferdig" med å diskutere, da detter jeg veldig raskt ut. Mine er 17 og 20 år.

Sist redigert av Fløyel : 18-10-19 kl 21:59.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat