Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-19, 23:38   #40
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fortsatt ei uke til hun er tenåring. Ja, faktisk, men jeg håper vel egentlig at den tida snart er over. Hun har enorme mengder klær i omløp til enhver tid, spredt over hele huset, så jeg legger gjerne fram noe halvbrukt for å unngå at ENDA et antrekk kommer i sirkulasjon.

Ja, det med sirkuleringa høres ganske normalt ut. Jeg er bare imponert over at du kan legge fram klær til henne, og at hun faktisk tar det på seg. Her hadde det til nød funket som omvendt psykologi. Jeg kunne lagt fram det jeg helst ville unngå at de gikk med. Men det hadde spart en del tid for 14-åringen, om vi kunne gjort det slik (hun gjør det ofte selv da, men kan fint bruke hele kvelden på det), og det hadde spart 12-åringen for en del absurde kombinasjoner.