Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-19, 20:13   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Bare hvis jeg skal dra veldig tidlig (typ stå opp klokka fem), da gjør jeg det for å ikke plage mannen med mer lys enn nødvendig. Ellers aldri.

Samme her, men jeg burde nok gjøre det oftere. Det er ikke akkurat sjeldent at jeg går gjennom tre-fire antrekk på morgenen før jeg er fornøyd.

Hender jeg legger fram til 15-åringen, faktisk. Litt av samme grunn som over her; at det ikke ALLTID blir tatt noe helt rent ut av skapet, og fordi han er så trøtt om morgenen at han får veldig knapt med tid. Jeg legger ikke fram et helt antrekk, men buksa og hettejakka fra i går, for eksempel, så det kan bli brukt litt til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat