Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 13:10   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem gjør hva?

Jeg melder meg glatt inn i klubben for dem som ikke har vært flinke nok til å få en likestilling her.

Det har alltid vært meg som har vært engasjert i FAU, samarbeidsutvalg, som klassekontakt og i jentenes fritidsaktiviteter. Litt har det med at mannen er lærer og dermed får litt nok av skoleting i arbeidstiden.

Jeg har vært den som har hatt kontroll på jentenes aktiviteter, klær og andre ting. Mannen er veldig glad i å lage kostymer, så jeg har helt sluppet unna karnevalsplanlegging.

Jeg gjør absolutt mest husarbeid. Selv om mannen har kommet seg, veldig.

Jeg er også enig i at jeg ser det samme andre steder. Foreldremøter og FAU er kvinnedominert. Jeg er frivillig i Røde Kors, det er også svært kvinnedominert.

Til en viss grad er det selvvalgt. Til en viss grad er det preget av at jeg i større grad opplever at jeg må ta ansvar. Og veldig mye av det tror jeg er sosialisering.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat