Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 15:22   #23
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem gjør hva?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hos oss har det helt klart gått stikk motsatt vei. Vi var likestilte i mange år, også de første åra som foreldre. (Var sammen i 12 år før ungene meldte sin ankomst.) Nå er det helt absurd å tenke tilbake på at han har vært 50 % involvert i henting og bringing av barn, handling og middagslaging. Fullstendig absurd.

Det skal sies at vi har fått så store barn nå at det i ganske høy grad er de som tar seg av baking til bursdager osv. Eldste bistår også med middag (som regel hvis jeg er bortreist eller jobber seint, skal det sies).

Faktisk så synes jeg det er litt sånn her også Vi delte permisjonen og delte på henting/bringing og sykedager. Etterhvert så har jeg tatt over det meste, selv om oppfølgingen nå er en helt annen. Mannen er flink til å hente sent på kvelden - jeg legger meg alltid først.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat