Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 16:59   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem gjør hva?

Jeg har i realiteten alt med innkjøp av mat, matlaging og baking å gjøre, med unntak av skolemat. Nei, forresten, han lager kveld og frokost til ungene også. Det var da som pokker.

Han har alt av klesvask og bretting av tøy, men har ikke koll på hvem som eier hva, så jeg må legge på plass. Han gjør også 90 % av ryddingen i huset. Det synes når han er borte noen dager.

Vi har lik koll på hva som skjer på skolen, men det er mitt ansvar at det er lagt frem gymtøy og kjøpt inn gaver og sånt. Det er også jeg som går på foreldremøter og var i FAU (her er det for øvrig 50/50 fedre og mødre).

Alt i alt er vi nokså likestilt, tror jeg. Han er den beste initiativtakeren, jeg må holde den daglige oversikten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat