Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-19, 09:21   #38
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Er det innafor å spørre vegetarianere hva de spiser?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg er enig at dette er mitt problem, men jeg foreslår at dere heller spør om forslag til hva man kan lage, det er et betydelig åpnere spørsmål.

Jeg ble også litt overrasket over din tolkning av spørsmålet, Meisje. Jeg kunne ha stilt det samme, og ikke lagt noe mer i det enn at jeg ønsket en avklaring på om fisk var et alternativ. Spør man på måten du foreslår her, så "låser" man jo gjerne vertskapet til de alternativene du foreslår. Jeg ville blitt mer glad for en avklaring på hva alternativene mine var, enn en liste med retter jeg kunne lage.

Når det er sagt, så har jeg aldri tenkt over at det skulle være noe styr å lage en ekstra vegetarrett.