Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 08:07   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blir oppriktig gretten på alle som vil ha sommertid.

Jeg blir tilsvarende av det mottatte. Blir deprimert bare av tanken på vintertid hele året. Dette har jeg faktisk tenkt på store deler av livet mitt. Jeg nesten hater vintertid.

Jeg svarte på undersøkelsen og ble så sjokkert av at den ga meg 34 poeng og definerte meg som ekstremt A-menneske at jeg måtte ta den en gang til for å se om jeg hadde trykket feil på noe. Men nei. Ekstremt A-menneske sier den at jeg er. På hvilket grunnlag, om jeg tør spørre?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat