Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 08:23   #38
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Huff, jeg håper ikke vi får sommertid hele året. Døgnrytmen min passer rett og slett bedre til normaltid, det er lettere å stå opp om morgenen etter normaltid, synes jeg. Når det er sommertid, er jeg oppe lenger og strever tilsvarende med å stå opp.

Jeg synes også det er lettere (det vil si, det er vel like vanskelig uansett) å stå opp til normaltid/vintertid. Men stappmørke fra tidlig ettermiddag hele vinteren er helt grusomt. Faktisk uutholdelig. Jeg liker mørket, men jeg blir så trøtt at jeg fungerer ikke, og det føles som at natten starter klokka 16. I kroppen min, ikke bare utenfor huset.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat