Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 09:09   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hverken A eller B. Stemte sommertid hele året. Har ikke brukt for lyse morgener, da sover jeg helst uansett.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Spiller ikke så stor rolle om det er lyst eller mørkt om morgenen, da sover man, står opp og drar på jobb. Men lyse ettermiddager derimot får man utnyttet i mye større grad.

Her er jeg også. Hverken A eller B eller litt av begge.

For meg er det best at det er mest lys når jeg er våken og aller helst når jeg kan utnytte solen. Det kan jeg ikke på morgenen. Om jeg skal sove 8 timer så skulle jeg da legge meg kl. 20 og stå opp 4 for å utnytte solen best.

Island har f.eks samme tid som UK til tross for at de ligger en tidssone mot vester. Det syns jeg var veldig greit når jeg var der på vinteren.

https://www.timeanddate.com/time/cur...ime-zones.html

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat