Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-19, 19:21   #152
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Hm, jeg kan kanskje begynne å henge her nå da, for inspirasjon om ikke annet. Er ikke i nærheten av i gang, men har fått slått fast i dag at minste ønsker seg Hatchimalkalender mens eldste for første gang vil ha pakkekalender (yay!), men med "ting du lager selv, mamma, for det er best for miljøet". Vel, lage selv tror jeg utgår, men jeg skal i hvert fall prøve å finne ting som ikke er plastic fantastic og unyttig.

Vi dro til Gran Canaria i julen i fjor, det var helt nydelig og jeg kunne gjerne gjort det hvert år. Vi var borte en uke da, det hjalp mye det altså. Men vi kan ikke gjøre det hvert år, så i år blir det hjemmejul oss fire og forhåpentligvis min mor. Det blir koselig, det også.