Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-19, 15:04   #77
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg tror ikke jeg har opplevd så mange ganger at folk har spurt om å få ta med hunden sin til oss, men de to-tre gangene det har skjedd, har det vært folk vi er mye sammen med, og som dermed har hunder vi kjenner godt og er trygge på. Jeg blir glad i hunder som er glade i meg, men kan også være utrygg på andre hunder. Liker ikke gneldrebikkjer og hunder som stinker. #kresen. Forbeholder meg dermed retten til å si nei til hundebesøk hvis jeg føler for det en dag- uten at gjestene dermed bør bli fornærmet for det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat