Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-19, 08:39   #55
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å trene på gravlunden?

Jeg syns at rolig jogg på en stor gravlund der det er tydelige gangveier er helt greit. Det er ikke mer "pesende" enn noen som går tur, syns jeg. Beinflying og intervaller - nei.

Jeg oppsøker jo ikke en gravlund for å løpe på den, men sånn som Vestre gravlund ligger jo rett og slett på veien, og brukes som en forlengelse av Frognerparken. Den er også stor og ganske gammel og jeg tror aldri jeg har sett noen stelle graver der jeg har vært, når jeg har vært der. Jeg mener jeg en eller annen gang har jogget gjennom en gravlund og det var noen der som var ved en grav, og da stoppet jeg og gikk forbi det lille strekket.

Mellom gravsteiner eller på de små stiene innimellom syns jeg er noe annet.