Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-19, 13:29   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller beste hårkrølledingsen

Min erfaring fra eget hår er at jeg liker rettetangen jeg har fra ghd (en dyr sak) bedre enn krølltangen med tilhørende hanske (stav egentlig, men den heter krølltang) fra Remington.

Men det kommer vel litt an på hvilken type krøll man ønsker. Krøllstaven gir spiraler, mens tanga gir mer bølger eller vipper om man bare tar nederst.

Begge produktene krever lite hår av gangen i tanga og oppdeling i seksjoner. Jeg har veldig tykt hår, så det tar jo evigheter og spraying av hver krøll om det skal holde. normalt fikser jeg vare litt på egen krøll i front. (har tildels mye fall og krøller selv).

De der som krøller selv har jeg ikke prøvd. Selv har jeg lyst på en MAST 2, men styrer meg enda.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat