Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-19, 14:06   #86
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serveres på julaften?

Ikke sånn kjempemye tilbehør til pinnekjøtt her heller, men stekeplaten min er 60 cm, har fire plater og jeg har ikke så mange store gryter. Såvidt det er, går pinnekjøttkjelen (13 liter) på én plate, kålrabistappen i en akkurat litt for liten gryte ved siden av, poteter og saus på de to siste. Bare dette krever planlegging. Har begynt å lage grønnkålsalat med appelsinfilet og granateple også, så det lille kjøkkenet er egentlig fullt. Legg på dessert, så er stressnivået mitt komplett. Jeg lager ingenting ekstra.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat