Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-19, 09:20   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har ryddet, vasket og organisert kjøkken- og vaskeromsskuffer, og det tok bare 10 dager. Men med tanke på formen min så er jeg utrolig glad for å ha fått gjort det, og at jeg kom (nesten) i mål. I tillegg mangler jeg bare 2-3 julegaver. Vi har ikke bakt noen ting, men ungene er invitert til ene tanten sin i dag for å bake pepperkaker, så da får vi det i hus. Og mamma har bakt smultringer og krumkaker som vi kunne få.

Mannen har bursdag til helgen, så da får vi vaske hus sammen. Stua er ferdigpynta, resten av huset tror jeg får bli som det er, og det er greit.

Eneste jeg vil få gjort er å vaske og rydde kjøleskapet, og rydde i fryseskapet, kanskje jeg kan få gjort det i dag. Bør også bake brød og rundstykker, men det kan jeg sette sønnen i gang med. Det er godt å kjenne at jeg har lagt lista lavt i år, og at jeg faktisk er i rute.