Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-19, 09:47   #487
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vepsebol og deler til pepperkakehus ble produsert i går. Pepperkakehuset blir pyntet og satt sammen i kveld. Gjesterom og gjestebad må også vaskes og ordnes i stand i kveld, siden svigerforeldrene mine kommer i morgen. Men så begynner det å roe seg. Litt vasking og rydding må til, og selvsagt pynting, men jeg har jo tre fridager før julaften, og jeg vet at jeg kommer til å få masse hjelp av svigermor. Mannen får ta seg av innkjøp av matvarer, og juletre hugger vi på søndag og pynter om kvelden den 23, som tradisjonen er hos oss.