Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-19, 17:45   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg har gjort de fleste av lukene, litt sånn hulter til bulter, så tusen takk for at du har lagt ut og gjort meg mer bevisst på de gode tingene man bør gjøre for andre.
I dag leste jeg her før jeg dro til byen, og kjøpte et flakslodd til en tigger jeg gir fast til. Han trodde jeg var aldeles sprø da jeg kom med flaksloddet, han er vant til at jeg gir penger, og av og til tar han med på bakeriutsalget og lar han velge seg det han vil. Men flakslodd, det var visst kjemperart. Han skulle gjemme det til julaften, jeg håper han vinner litt cash.