Vis enkelt innlegg
Gammel 24-12-19, 11:32   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva hadde du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg blir bare verre for meg å presse seg. Det hjelper litt på kvalmen å stå ute på verandaen innimellom, men ellers er det kun hvile som hjelper. I går var jeg helt alene fra morgen til sent kveld, og da klarte jeg å være en time med barna før leggetid. Resten av dagen var jeg i sengen og hvilte og sov. Jeg vet at hvis jeg drar i dag er jeg verre i morgen. For meg er det eneste som hjelper å holde meg fullstendig i ro. Bare å gå 100 meter setter meg tilbake. Det er ingen smertestillende som hjelper. Biologiske medisiner hjalp meg veldig, men jeg fikk så mye bivirkninger at jeg måtte slutte.

Da hadde jeg sendt mann og barn avgårde og blitt hjemme selv slik at du kanskje er bedre i morgen og kan få en koselig dag med dem da.