Tråd: Spa?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-20, 01:20   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.991
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa?

For en ordentlig spa opplevelse vil jeg så absolutt anbefale The Well. Der er tilbudet så variert og komplett at man strengt tatt ikke trenger å booke behandling om man ikke føler det er et must. Maten er også god der, og jeg vil anbefale å velge VIP pakke hvor man har tilgang til en garderobe som det er langt færre i og ikke minst biblioteket med kaffe, te og frukt. Det går egne busser fra Oslo Sentrum. Noen hoteller kjører pakke med rom og spa, men man kan jo på hvilket som helst man vil egentlig.

The Thief er et fantastisk hotell som vi har benyttet oss av flere ganger. Spa avdelingen er liten, men fin. Bare opplevelsen av å bo der er digg og man blir skikkelig pampered. God mat.

Siden dere skal fly til Oslo tror jeg jeg ville holdt meg til Oslo og ikke dratt til Larvik e.l. Vil dog anbefale buss ut til The Well for spa opplevelsen der. Ingen hotellspa klarer liksom å matche det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat