Tråd: Spa?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-20, 19:22   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ah, da må de ga endret det i løpet av de siste to månedene. Jeg har alltid fått beskjed om at man ikke kan, men ser alltid noen gjøre det for det. Ser de nå skriver at det er «ønskelig» at man bruker spaets badetøy.

Jeg var der i juni, og spradet rundt med kollegaene i badedrakt som var temmelig liten i størrelsen. Ingen sa ifra at eget badetøy var tillatt, men etterpå var det flere som sa de hadde brukt sitt eget og at det var ok.

Utover det så var Farris bad helt ypperlig. Nydelig rom, og stor og fredelig spa-område. De hadde videoovervåkning inne i spa-området, tror jeg, for da jeg prøvde meg på badstue med håndkle, pga den tidligere nevnte i overkant utfordrende badedrakten, så kom det noen og påpekte det med en gang.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat