Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-20, 17:59   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Jeg har en stekeovn fra Miele, som kostet ca 10000, siden jeg kjøpte den fra kjellerutsalget til Miele på Nesbru. Tror listeprisen var ca 18k når vi kjøpte vår.

Den viktigste forskjell fra stekeovner jeg har hatt tidligere og denne, er varmluftfunksjonen, den er bare så mye bedre, med helt jevn varme i hele ovnsrommet.Det fordi varmluftelementet sitter i en ring rundt viften, og derfor har luften lik temperatur gjennom alle hullene i bakplaten.

Den har også en hurtigoppvarmingsfunksjon som er kjekk når man skal varme noe raskt.

Forskjellen på billige og dyre modeller hos Miele, er antall funksjoner, ikke kvalitet på funksjonene. Det kan være annerledes hos andre merker.

Jeg setter veldig pris på at risten kan rengjøres automatisk når jeg kjører pyrolyse, de andre stekebrettene må rengjøres på vanlig måte i vask, men de har heldigvis et belegg som gjør at de er veldig lette og vaske, og ser fortsatt ut som nye etter 5 år.