Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-20, 19:07   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Jeg har også sous vide og mikro, men elsker allikevel min siemens damp/kombiovn (med pyolyse). Såpass at jeg egentlig skulle hatt en av hver (altså enda en stekeovn) - hadde jeg visst da vi lagde det nye kjøkkenet

Siemensen min er fullstendig stabil å steke i. Jeg liker godt rett-funksjonene, da stiller du inn hva du skal lage, og den stiller inn evt damp og temperatur (og mikro, siden jeg har det også i denne kombiovnen) ettersom det som trengs. Det høres rart ut men det fungerer aldeles magisk. Og jada, jeg skjønner at man klarer seg uten men...

Vi har en sånn en (men den er visst ikke tilgjengelig - men du ser tegninga)
https://www.siemens-home.bsh-group.c...iste/HN878G4S1

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat