Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-20, 08:14   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppgaver som oppmann - purring på aktivitetskontingent?!

Det er den desidert kjipeste oppgaven, men det er en laglederoppgave.

Etter en stund lærer man jo hvem som faktisk bare trenger en påminnelse og hvem som faktisk sliter litt med å få det til. Jeg er heldig og er lagleder i en klubb som har gode ordninger for de som ikke har råd til å være med ... hvis de klarer å ta det stigmaet det er å si ifra om at man har dårlig råd. Flere på laget velger på dele opp beløpet over flere avdrag, og dette er det bare å si ifra om at man ønsker. Det er også mulig å søke om å betale halv eller ingen treningsavgift. Så jeg pleier å legge ved et sånt søknadsskjema når jeg purrer for 2. gang. Vet du om klubben din har noen sånne ordninger?