Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-07, 20:50   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og "noen" har barn som overhodet ikke tåler ull mot huden.
Hilsen en som må sende med mye rart til mine to, men heldigvis har fått full forståelse for dette fra barnehagepersonalet. Sikkert mange som sender med for dårlig tøy, men jeg kjenner jeg bare må svare når noen skuler på "andres unger" og tar sluttninger raskt utfra det.

Snupp tåler heller ikke ull rett mot huden. Jeg er veldig fornøyd med Peanuts (Cubus) sitt kløfrie ullundertøy (bomull mot huden, ull på utsiden). Når han blir større så kommer jeg nok til å kjøpe Devold superundertøy til ham. Det har jeg selv, og er veldig fornøyd med.

For øvrig syns jeg at friluftsbarnehage høres supert ut. Det er jo bare sunt å lære fra tidlig alder at det ikke finnes dårlig vær bare dårlig klær. :frilusftsfrik:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat