Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-07, 08:36   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.103
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og "noen" har barn som overhodet ikke tåler ull mot huden.
Hilsen en som må sende med mye rart til mine to, men heldigvis har fått full forståelse for dette fra barnehagepersonalet. Sikkert mange som sender med for dårlig tøy, men jeg kjenner jeg bare må svare når noen skuler på "andres unger" og tar sluttninger raskt utfra det.

Klærne er ikke "mye rart" fordi det ikke er ull, men fordi det ikke er praktiske klær på annen måte heller. Som TM sier; type prinsesse, diverse strass, syntetisk og loddent.

I tillegg vet jeg at barnet tåler ull ettersom moren hennes har klagd til meg gjentatte ganger i vinter over at barnehagen er for kald og at hun mener de ansatte for sjelden tar på jenta hennes "små jakker" (inne) etc. Jeg ble ganske lei det til slutt (mener hun kan ta det direkte med personalet, ikke bare slenge dritt i garderoben) og foreslo ull slik at hun hadde bedre kontroll selv. Nei, det gikk ikke for da måtte hun ha så mange ullsett. Jeg sa vi hadde ca 5 sett, ett til hver dag. Nei, det var kjempemasse, det var helt umulig. Neivel. Så jeg føler ikke at slutningen min her er så veldig rask .

Jeg forstår selvsagt at ikke alle tåler ull, men jeg regner med at man ikke går over til fuskepels og perler av den grunn.

I sommer har forøvrig den samme moren klagd til meg over at barnehagen er for varm .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat