Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-20, 13:14   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du deg fremdeles imponere?

Lette kjappe ting har alltid kjedet meg etter ganske få sider, når plottet blir veldig forutsigbart eller språket blir veldig platt. Jeg har ønsket mange ganger at jeg bare kunne la meg underholde, men jeg har rett og slett ikke evnen til å bli fenget. Særlig når det gjelder språk kanskje. Jeg kan alltids holde ut med en tynn historie, hvis språket er rikt og bra. Men aldri omvendt. Det samme gjelder dessverre også serier på TV. Hadde vært greit å kunne hvile øynene på lett underholdning i form av en eller annen såpeopera, men jeg klarer ikke å la meg rive med av historien, og kjeder meg etter kort tid.